جاستین بیبر ( Justin Bieber )

جاستین درو بیبر (Justin Drew Bieber) زاده‌ی 1 مارس 1994 خواننده ترانه‌سرا، آهنگساز، نوازنده، بازیگر و سرگرمی‌ساز کانادایی اسـت. جاستین در کانادا «انتاریو» بدنیا آمد ودر شهر استردفورد «انتاریو» بزرگ شد، مادر جاستین بیبر «پتی مالته» وقتی کـه 18 ساله بود جاستین را باردار شد.
جاستین بیبر ( Justin Bieber )

وقتی جاستین دو ساله بود پدرش جرمی بیبر برای ازدواج با زن دیگری پتی را طلاق داد و مادرش وی را بـه تنهایی و با درآمد کمی کـه از کارش بدست می آورد بزرگ کرد. وی نواختن پیانو درام، گیتار و ترومپت را از مادرش آموخت.

اوایل سال 2007 زمانی کـه جاستین بیبر 12ساله بود در مسابقه ای محلی کـه در شهر استردفورد برگزار می شد شرکت کرد و آهنگی از نی یو بنام «So Sick» را خواند و رتبه دوم را به دست آورد. مادر جاستین بیبر فیلم هایی از این مسابقه را در یوتوب گذاشت تا دوستان و آشنایان آنرا ببینند.

پتی کـه متوجه علاقه مردم بـه فیلمهای پسرش شد شروع بـه گذاشتن فیلمهای جدیدی از جاستین در یوتوب کرد، او بـه این کارش ادامه داد تا این‌کـه بازدید از ویدیوهای پسرش بـه 10 میلیون رسید. بعد از محبوبیت ویدیو های وی در یوتوب اسکوتر براون بطور تصادفی یکی از ویدیوهای جاستین بیبر را مشاهده کرد.

براون کـه تحت تاثیر استعداد بیبر قرار گرفته بود، شروع بـه تماشای تمام ویدیوهای او در مسابقه ی مدرسه کرد ودر نهایت با پتی تماس گرفت تا پیرامون استعداد فوق العاده پسرش صحبت کند. پتی در ابتدا علاقه ایی بـه این‌کـه پسرش یک سوپر استار شود نشان نمی داد اما بعد از مدتی رضایت داد تا براون، جاستین را برای ضبط چند موزیک آزمایشی بـه آتلانتا ببرد.

یک هفته ی بعد براون، جاستین بیبر رابا «آشر» خواننده مشهور پاپ و آر اند بی آشنا کرد، بـه این ترتیب بود کـه جاستین بیبر بـه گروه سرگرمی ریموند و براون «شرکت سرگرمی آشر ریموند و اسکوتر براون» پیوست، در اکتبر 2008 جاستین بیبر قرارداد خودرا با کمپانی ایسلند رکوردز امضا کرد و اسکوتر براون مدیر برنامه های او شد، در همان زمان جاستین بـه همراه مادرش بـه آتلانتا نقل مکان کرد.


اولین آهنگ جاستین بیبر

در جولای سال 2009 نخستین تک موزیک جاستین بیبر با نام «یک بار» در رادیو منتشر شد، این موزیک در نخستین هفته انتشارش توانست رتبه 12 را در جدول صد اثر برتر کانادا و رتبه 17 را در جدول صد اثر برتر بیلبورد بدست آورد. نخستین آلبوم جاستین بیبر بنام دنیای مـن در تاریخ 17 نوامبر 2009 روانه بازار شد.

سه تک موزیک این آلبوم بنام های «یک دختر تنها»، «مرا دوست بدار» و «دختر محبوب» در جدول صد اثر برتر بیلبورد جز 40 اثر برتر شدند. در 20 دسامبر 2009 جاستین موزیک «روزی در کریسمس» رابه مناسبت کریسمس برای رئیس جمهوری ایالات امریکا، باراک اوباما و بانوی اول «میشل اوباما» در کاخ سفید اجرا کرد.

جاستین هم چنین در پنجاه و دومین مراسم جوایز گرمی حاضر شد، در همان شب پس از مراسم گرمی، جاستین بـه همراه 84 ابر خواننده دیگر برای خواندن موزیک خیریه «مـا دنیاییم 25 برای هائیتی» کـه بـه مناسبت بیست پنچمین سالگرد ترانه ی «مـا دنیاییم» و گرد آوری کمک برای زلزله زدگان هائیتی باز خوانی می شد بـه استدیویی رفتند. او در میان خوانندگان حاضر جوان ترین بود.


جاستین بیبر و کسب درآمد از موهایش

حالت خاص موهای جاستین بیبر در میان دختران نوجوان محبوب و در میان پسران جوان بسیار کپی شده اسـت. در فوریه 2011، جاستین بیبر فرم مو های خودرا تغییر داد و آنرا کوتاه کرد. پس از کوتاه کردن،جاستین قسمتی از موهایش را برای فروش در سایت ای بی قرار داد کـه پس از 98 پیشنهاد، بـه قیمت 40/668 دلار بـه فروش رفت. سپس سودش رابه یک مؤسسه حفاظت از حیوانات بخشید.


ازدواج جاستین بیبر

جاستین بیبر، این خواننده کانادایی به هایلی بالدوین، مدل مطرح آمریکایی، پیشنهاد ازدواج داده و هایلی نیز این پیشنهاد را پذیرفته اسـت بنابراین میتوانیم بگوییم جاستین و هایلی حالا دیگر رسما نامزد هستند! هایلی بالدوین ، یک مدل مطرح آمریکایی و دختر استفان بالدوین شخصیت تلویزیونی مشهور آمریکایی اسـت.

هایلی از سال 2014 رسما فعالیت خود در صنعت مدلینگ را شروع و تا کنون با مجلات و برند های بزرگ بسیاری همکاری کرده اسـت. طبق گفته شاهدان، این خواستگاری دریک رستوران در باهاماس رخ داده اسـت و محافظان جاستین پیش از تقاضا ازدواج از مردم خواستند تا تلفن های همراه خودرا کنار بگذارند. خبر این نامزدی، طبق گزارشات CNN قطعی و عکسهای هایلی با حلقه ای در دستش، بـه همراه یک الماس بزرگ نیز منتشر شده اسـت.

جاستین بیبر و هایلی بالدوین نخستین بار درسال 2011 با یک دیگر روبرو شدند. این اتفاق در رونمایی از فیلم جاستین با نام هرگز نگو هرگز رخ داد و این معرفی توسط پدر هایلی، استفان بالدوین، صورت پذیرفت. در آن زمان جاستین 17 سال و هایلی تنها 14 سال داشت. درسال 2016 جاستین و هایلی مدت کوتاهی رابا یک دیگر در رابطه سپری کردند.

البته بعد از جدا شدن، جاستین مجددا بـه سراغ خواننده محبوب، سلنا گومز بازگشت و این دو، رابطه شان را با یک دیگر شروع کردند. در هفته های گذشته خانواده ها نیز نقش پررنگی دراین موضوع داشته اند. پدر جاستین، جرمی بیبر، در اینستاگرام در پستی بـه جاستین گفت: بـه تـو افتخار میکنم! برای فصل بعدی زندگی تـو هیجان دارم.

بعد از این پست نیز، مادر جاستین در توییتی بدون هیچ توضیح اضافه ای نوشت: عشق، عشق، عشق، عشق، عشق، عشق، عشق

هم چنین پدر هایلی نیز در توییتی گفته بود: همیشه برای اراده خداوند در دعا باش، او در قلب های جاستین و هایلی در جریان اسـت.


نکات جالبی درباره جاستین بیبر

جاستین بیبر می تواند سازهای مختلف مانند گیتار، پیانو، ترومپت و درام را بنوازد. آیا تصور می کردید این پسر نوازنده باشد؟ درواقع این توانایی‌های او تأثیرگذار هستند.

همه مـا میدانیم کـه جاستین بیبر بسیار مشهور اسـت و مدل مو و لباسش بسیار موردتوجه قرار میگیرد. یکی از شایعات این اسـت کـه مدل موی او 750 دلار هزینه دارد. در موزیک هرگز نگو هرگز کلمه هرگز 73 بار تکرار شده اسـت. این موزیک مشهور کـه بـه همراه جیدن اسمیت خوانده‌ شده در هر 3/15 ثانیه یکبار کلمه هرگز را تکرار می کند کـه در مجموع 73 بار تکرار میشود.

سریال های مورد علاقه او دوستان و اسمالویل و فیلم موردعلاقه او راکی اسـت. غذا موردعلاقه او پیتزا و دوریتو می باشد. بازیگر و خواننده مطرح ویل اسمیت و جاستین بیبر مدام با یک دیگر مکاتبه داشته و درباره همـه‌ چیز صحبت میکنند. ویل همانند مربی و مشاور بیبر عمل می کند.

او ازجمله نخستین تک خواننده‌هایی اسـت کـه قبل از پخش آلبوم 4 آهنگش در لیست 40 موزیک برتر قرار گرفتند. علاوه براین، او جوانترین خواننده‌ای اسـت کـه 5 آلبوم برتر در کشور آمریکا داشته اسـت. بنظر می رسد کـه نام جاستین بیبر بیش از هر شخص دیگری در اینترنت جست‌وجو شده اسـت. او در عرض یک هفته در فیس‌بوک بیش از 200 هزار طرفدار پیدا کرد.

وی میتواند زبان فرانسه رابه خوبی صحبت کرده و بـه زبان آلمانی تا 10 بشمارد. تعداد طرفداران بیبر در توییتر بیش از 104 میلیون نفر اسـت که از کل جمعیت کانادا بیشتر می باشد.

زمانی کـه او موهایش را کوتاه می کند، آنرا در eBay بیش از 12000 دلار برای فروش میگذارد و آنرا به مؤسسات خیریه میبخشد. در موزه مادام توسو تا کنون 5 مجسمه مومی از جاستین بیبر ساخته شده اسـت. خواننده مورد علاقه جاستین بیبر بیانسه اسـت و او همیشه موزیک‌های بیانسه را گوش می دهد.


مصاحبه ای با جاستین بیبر

جاستین در اوایل سال 2012 میلادی ودر آستانه‌ی 18سالگیش در گفت‌وگو‌ ای با مجله‌ی وی، از حرفه و تأثیرش در آینده سخن گفت مـن هرگز نمی خواهم چیزی شوم کـه مردم میخواهند. این‌کـه در پارتی‌ های شبانه شرکت کنم و گرفتار الکل شوم. مـن هرگز نمیخواهم طوری رفتار کنم کـه احترام بچه‌ها و والدین‌شان را از دست بدهم.مـن میخواهم توانایی انجام کاری کـه مایکل جکسون کرد را داشته باشم. او همواره ترانه‌ های پرهیزکارانه و پاک میخواند. و همیشه بچّه‌ ها مادربزرگ‌ ها و پدربزرگ‌ هایشان وی را دوست می‌داشتند.مـن نمیخواهم در مورد رابطه‌ های جنسی و مواد مخدر بخوانم و ناسزا بگویم. میخواهم در مورد عشق بخوانم و شاید وقتی بزرگ تر شدم بیشتر عاشق شوم و می خواهم مورد احترام همـه باشم.

و در آخر نیز

در پایان بهار 2012 چهارمین آلبوم استودیویی بیبر با نام باور منتشر شد. این آلبوم در جدول بیلبورد 200 بـه رتبه‌ی یک رسید و تبدیل بـه چهارمین آلبوم عدد یک بیبر دراین جدول شد. تور باور نیز بـه منظور تبلیغ آلبوم از سپتامبر 2012 شروع شد. در ماه نوامبر 2012 جاستین در مراسم جایزه موسیقی کشور آمریکا برنده سه جایزه از جمله بهترین هنرمند سال شد.ریانا و کتی پری از جمله نامزدهای این جایزه بودند. بیبر در پایان نوامبر گفت‌وگو‌ی با اپرا وینفری انجام داد. اپرا از این گفتگو بعنوان بزرگ ترین گفت‌وگو‌ اش از زمان گفت‌وگو با مایکل جکسون درسال 1993 نام برد. اپرا گفت کـه هرگز ستاره‌ای مانند بیبر بر روی زمین نبوده اسـت، زیرا بیبر طی مدتی کوتاه از طریق توییتر، فیس‌ بوک و رسانه‌ های جمعی بـه شهرت بسیار رسید.اپرا وینفری وی را همانند جکسون و بیتلز و الویس پریسلی پدیده دوران معاصر و دارای میلیون ها هوادار توصیف کرد. بیبر در همین ماه مدال ملکه الیزابت دوم راکه بـه مناسب شصتمین سالگرد سلطنت ملکه انگلستان ساخته شده بود از استیفن هارپر نخست وزیر کانادا دریافت کرد.وب‌ گاه توییتر در پایان سال 2012 اعلام کرد کـه توییت بیبر در گرامی‌ داشت مرگ الینا روث کودک 6 ساله‌ ای کـه مبتلا بـه سرطان مغز بود بیشترین تعداد بازتوییت را پس از توییت باراک اوباما پس از پیروزی در انتخابات داشته اسـت. در 7 مه 2013 دیوین کاپلند از جاستین و آشر بخاطر کپی‌ برداری غیرقانونی در ترانه کسی برای دوست داشتن شکایت کرد.

1399/03/13

ساعت 17:00

1500 کاراکتر باقی مانده است
مشاهده نظرات کاربران

کلیه حقوق این سامانه متعلق به موسسه حقوقی بین المللی کنتوس می باشد.

کلیه اصول و فرآیندهای مختلف "کنتوس" منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک است و برهمین اساس کابران محترم نیز موظف به رعایت قوانین سایت میباشند. متناسب با تغییر در قوانین رایج حکومتی ، قوانین این وبسایت نیز تغییر خواهد کرد و کاربران عزیز موظف هستند قوانین جدید را در این بخش مطالعه نموده و به آن آگاهی کامل داشته باشند ،عدم اطلاعات از قوانین به منزله ی اجازه فعالیت مخالفان قوانین در این وب سایت نیست و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هر گونه تغییر میباشد.

الف.حریم خصوصی:

لطفا قبل از ورود به سایت و ثبت نام و ارسال درخواست، موارد زیر را رعایت فرمایید:

1.کاربر موظف است مشخصات کاربری و اطلاعات بانکی خود را بصورت کامل و صحیح و بر اساس واقعیت ثبت نماید، در صورت نقض در اطلاعات ثبت شده مسئولیت عواقب آن صرفاً به عهده کاربر خواهد بود.

2. "کنتوس" مختار است در صورت مشاهده تخلف از سوی کاربر حساب او را بدون اطلاع قبلی مسدود کند.

3. "کنتوس" هیچ مسئولیتی در قبال محتویات چت ها در سایت ندارد.

4. کلمه عبور هر کاربر،محرمانه بوده و مسئولیت حفاظت از آن صرفاً برعهده خود کابر میباشد.

5. کلیه قراردادها و توافقات تنها بصورت مکتوب مورد تایید "کنتوس" است و هرگونه توافق ادعایی غیر مکتوب ، مورد تایید نخواهد بود.

6. چنانچه "متقاضی" در مدت زمان توافق شده در قرارداد به تعهدات خود عمل نکند "کنتوس"در قبال وقت از دست رفته "متقاضی" مسئولیتی ندارد.

7. "کنتوس" هیچ گونه تشویق و ترغیب نسبت به اخذ اقامت به کشورهای دیگر را ندارد و معتقد است دریافت ویزاهای مختلف و اقامت در سایر کشورها میتواند موجب تبادل آگاهانه و گسترش علم و فرهنگ و سایر مزایایی شود که با بومی سازی آنها میتوان منطبق با رعایت قوانین حاکم درهر سرزمین موجب رشد و پیشرفت کشورها و مردمان شد و لذا "کنتوس" صرفا مشاوریست برای رسیدن شما به اهدافتان.

8.استفاده از چت "کنتوس" و پرسش و پاسخ و نظریات صرفا باید مرتبط با محتوای سایت باشد و در صورت مشاهده محتواهای غیر اخلاقی،ادبیات غیر محترمانه ،انجام هرگونه تبلیغات و همچنین ارسال پیام های انبوه که خلاف شرایط قوانین باشد ،  منجربه تعلیق یا مسدود شدن دائمی کاربر متخلف گردد.

9.تعلیق یا مسدود شدن کاربر به فراخور تخلف و به تشخیص کارشناسان"کنتوس" صورت میگیرد.

10.لازم است کاربران هنگام باز کردن لینک های ارسال شده توسط سایت "کنتوس" احتیاط لازم را انجام دهند تا در معرض خطرات فیشینگ و کلاهبرداری اینترنتی قرار نگیرند."کنتوس" هیچگونه مسئولیتی در قبال فیشینگ و کلاهبرداری های اینترنتی ندارد.

11. توصیه میکنیم که پرسشها و پاسخها کوتاه و مختصر، و ادبیات مناسب نگارش در آن رعایت شده باشد.

12.از ثبت اطلاعات شخصی و ایمیل و شماره تماس در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.

13."کنتوس" به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده میکنند احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.

14.همه مطالب موجود در سایت و در دسترس از طریق هر یک از خدمات "کنتوس" مانند متن،گرافیک،تصاویر،آیتمها،آرم و لوگوها ،ویدئوهای تصویری و موارد قابل دانلود و کپی،داده ها و محتواهای مختلف موجود در سایت ، اموال "کنتوس" محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود بالا صرفاً در انحصار "کنتوس" است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی از "کنتوس"،موجب پیگیرد قانونی خواهد شد.

15.کلیه ارتباطات فیمابین کاربر و  "کنتوس" به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتیکه درخواست شما با رعایت کلیه اصول و قوانین مجموعه "کنتوس" باشد با درخواست شما موافقت خواهد شد.کلیه ارتباطات در بستر وب سایت صورت خواهد پذیرفت و پس ازهر گام با سر شماره ارسالی از طرف "کنتوس" به شما پیامکی مبنی بر انجام گام های درخواست شما ارسال می گردد. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی تلفنی و حضوری میتوانید از طریق شماره 0513162  و صرفاً در ساعات اداری اعلام شده با کارشناسان در ارتباط باشید .

16.مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق الذکر توسط کاربر باشد، صرفاً بر عهده وی بوده و کاربر حق هرگونه اعتراض و درخواست ضرر و زیان و دریافت وجهی از "کنتوس" را از خود سلب و ساقط میکند.

17."کنتوس"هویت شخصی کاربران را محرمانه میداند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمیکند،مگر آنکه با حکم مقام قضایی و یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی صلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت متوجه "کنتوس" نخواهد بود و کاربران با اعلام رضایت و آگاهی کامل از کلیات و جزییات قوانین وب سایت ، حق هر گونه اعتراض و درخواست وجه و ضرر و زیان را از خود سلب و ساقط میکنند.

ب.قوانین خصوصی :

1.کاربر موظف است اطلاعات کامل و صحیح را در اختیار"کنتوس" قرار دهد.همچنین کاربر خود مسئول صحت و سقم مدارک و مستندات ارائه شده به "کنتوس" و مسئولین دولتی کشور متبوع میباشد. در صورتیکه "متقاضی " و کاربر اطلاعات غیر واقع ارائه دهد ، به محض اطلاع و اثبات به "کنتوس" "کلیه توافقات فیمابین قابل فسخ بوده و "متقاضی" و کاربر ضمن اقرار به آگاهی کامل از کلیات و جزییات همه قوانین ، حق هر گونه اعتراض و درخواست و مطالبه وجه و ضرر و زیان را از خود سلب و ساقط میکند .

2.کاربر موظف است هرگونه تغییر آدرس و ایمیل یا سایر سرویس های الکترونیکی و تلفن های رسمی خود را بلافاصله در اختیار "کنتوس" قرار دهد و هر گونه عواقب ناشی از سهل انگاری در این امر متوجه ایشان خواهد بود و "متقاضی" و کاربر ضمن اقرار به آگاهی کامل از کلیات و جزییات همه قوانین ،حق هر گونه اعتراض و درخواست و مطالبه وجه و ضرر و زیان را از خود سلب و ساقط میکند .

3.حفظ کلیه رسید ها و قبض مراسلات تا پایان اقدامات الزامی است.

4. مبنای تایید کلیه پرداختهای "متقاضی" صرفاً رسید کتبی صادره شده از طرف "کنتوس" برای "متقاضی" خواهد بود .

ج.قوه قهریه :

تمامی شرایط و قوانین مندرج ، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هر گونه از موارد قهریه ، "کنتوس" هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت و "متقاضی" و کاربر ضمن اقرار به آگاهی کامل از کلیات و جزییات همه قوانین ، حق هر گونه اعتراض و درخواست و مطالبه وجه و ضرر و زیان را از خود سلب و ساقط میکند .

تذکر مهم : "کنتوس" خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می داند .لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف،مراتب را از طریق کانال های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید و ما را در مسیری که پیش رو داریم ، یاری رسانید .

کلیه اصول و فرآیندهای مختلف "کنتوس" منطبق با قوانین جمهوری  اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک است و برهمین اساس کابران محترم نیز  موظف به رعایت قوانین سایت میباشند. متناسب با تغییر در قوانین رایج حکومتی  ، قوانین این وبسایت نیز تغییر خواهد کرد و کاربران عزیز موظف هستند  قوانین جدید را در این بخش مطالعه نموده و به آن آگاهی کامل داشته باشند  ،عدم اطلاعات از قوانین به منزله ی اجازه فعالیت مخالفان قوانین در این وب  سایت نیست و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش  هر گونه تغییر میباشد.

الف.حریم خصوصی:

لطفا قبل از ورود به سایت و ثبت نام و ارسال درخواست، موارد زیر را رعایت فرمایید:

1.کاربر  موظف است مشخصات کاربری و اطلاعات بانکی خود را بصورت کامل و صحیح و بر  اساس واقعیت ثبت نماید، در صورت نقض در اطلاعات ثبت شده مسئولیت عواقب آن  صرفاً به عهده کاربر خواهد بود.

2. "کنتوس" مختار است در صورت مشاهده تخلف از سوی کاربر حساب او را بدون اطلاع قبلی مسدود کند.

3. "کنتوس" هیچ مسئولیتی در قبال محتویات چت ها در سایت ندارد.

4. کلمه عبور هر کاربر،محرمانه بوده و مسئولیت حفاظت از آن صرفاً برعهده خود کابر میباشد.

5. کلیه قراردادها و توافقات تنها بصورت مکتوب مورد تایید "کنتوس" است و هرگونه توافق ادعایی غیر مکتوب ، مورد تایید نخواهد بود.

6.  چنانچه "متقاضی" در مدت زمان توافق شده در قرارداد به تعهدات خود عمل نکند  "کنتوس"در قبال وقت از دست رفته "متقاضی" مسئولیتی ندارد.

7.  "کنتوس" هیچ گونه تشویق و ترغیب نسبت به اخذ اقامت به کشورهای دیگر را  ندارد و معتقد است دریافت ویزاهای مختلف و اقامت در سایر کشورها میتواند  موجب تبادل آگاهانه و گسترش علم و فرهنگ و سایر مزایایی شود که با بومی  سازی آنها میتوان منطبق با رعایت قوانین حاکم درهر سرزمین موجب رشد و  پیشرفت کشورها و مردمان شد و لذا "کنتوس" صرفا مشاوریست برای رسیدن شما به  اهدافتان.

8.استفاده از چت "کنتوس" و پرسش و پاسخ و نظریات  صرفا باید مرتبط با محتوای سایت باشد و در صورت مشاهده محتواهای غیر  اخلاقی،ادبیات غیر محترمانه ،انجام هرگونه تبلیغات و همچنین ارسال پیام های  انبوه که خلاف شرایط قوانین باشد ،  منجربه تعلیق یا مسدود شدن دائمی  کاربر متخلف گردد.

9.تعلیق یا مسدود شدن کاربر به فراخور تخلف و به تشخیص کارشناسان"کنتوس" صورت میگیرد.

10.لازم  است کاربران هنگام باز کردن لینک های ارسال شده توسط سایت "کنتوس" احتیاط  لازم را انجام دهند تا در معرض خطرات فیشینگ و کلاهبرداری اینترنتی قرار  نگیرند."کنتوس" هیچگونه مسئولیتی در قبال فیشینگ و کلاهبرداری های اینترنتی  ندارد.

11. توصیه میکنیم که پرسشها و پاسخها کوتاه و مختصر، و ادبیات مناسب نگارش در آن رعایت شده باشد.

12.از ثبت اطلاعات شخصی و ایمیل و شماره تماس در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.

13."کنتوس" به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده میکنند احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.

14.همه  مطالب موجود در سایت و در دسترس از طریق هر یک از خدمات "کنتوس" مانند  متن،گرافیک،تصاویر،آیتمها،آرم و لوگوها ،ویدئوهای تصویری و موارد قابل  دانلود و کپی،داده ها و محتواهای مختلف موجود در سایت ، اموال "کنتوس"  محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود بالا صرفاً در انحصار  "کنتوس" است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی از "کنتوس"،موجب پیگیرد  قانونی خواهد شد.

15.کلیه ارتباطات فیمابین کاربر و   "کنتوس" به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتیکه درخواست شما با  رعایت کلیه اصول و قوانین مجموعه "کنتوس" باشد با درخواست شما موافقت خواهد  شد.کلیه ارتباطات در بستر وب سایت صورت خواهد پذیرفت و پس ازهر گام با سر  شماره ارسالی از طرف "کنتوس" به شما پیامکی مبنی بر انجام گام های درخواست  شما ارسال می گردد. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی تلفنی و حضوری  میتوانید از طریق شماره 0513162  و صرفاً در ساعات اداری اعلام شده با  کارشناسان در ارتباط باشید .

16.مسئولیت هرگونه خسارت  احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق الذکر توسط کاربر باشد، صرفاً بر  عهده وی بوده و کاربر حق هرگونه اعتراض و درخواست ضرر و زیان و دریافت وجهی  از "کنتوس" را از خود سلب و ساقط میکند.

17."کنتوس"هویت  شخصی کاربران را محرمانه میداند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا  سازمان دیگری منتقل نمیکند،مگر آنکه با حکم مقام قضایی و یا طبق قوانین و  مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی صلاح قرار دهد.در این موارد  هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت متوجه "کنتوس" نخواهد بود و  کاربران با اعلام رضایت و آگاهی کامل از کلیات و جزییات قوانین وب سایت ،  حق هر گونه اعتراض و درخواست وجه و ضرر و زیان را از خود سلب و ساقط  میکنند.

ب.قوانین خصوصی :

1.کاربر موظف است  اطلاعات کامل و صحیح را در اختیار"کنتوس" قرار دهد.همچنین کاربر خود مسئول  صحت و سقم مدارک و مستندات ارائه شده به "کنتوس" و مسئولین دولتی کشور  متبوع میباشد. در صورتیکه "متقاضی " و کاربر اطلاعات غیر واقع ارائه دهد ،  به محض اطلاع و اثبات به "کنتوس" "کلیه توافقات فیمابین قابل فسخ بوده و  "متقاضی" و کاربر ضمن اقرار به آگاهی کامل از کلیات و جزییات همه قوانین ،  حق هر گونه اعتراض و درخواست و مطالبه وجه و ضرر و زیان را از خود سلب و  ساقط میکند .

2.کاربر موظف است هرگونه تغییر آدرس و ایمیل  یا سایر سرویس های الکترونیکی و تلفن های رسمی خود را بلافاصله در اختیار  "کنتوس" قرار دهد و هر گونه عواقب ناشی از سهل انگاری در این امر متوجه  ایشان خواهد بود و "متقاضی" و کاربر ضمن اقرار به آگاهی کامل از کلیات و  جزییات همه قوانین ،حق هر گونه اعتراض و درخواست و مطالبه وجه و ضرر و زیان  را از خود سلب و ساقط میکند .

3.حفظ کلیه رسید ها و قبض مراسلات تا پایان اقدامات الزامی است.

4. مبنای تایید کلیه پرداختهای "متقاضی" صرفاً رسید کتبی صادره شده از طرف "کنتوس" برای "متقاضی" خواهد بود .

ج.قوه قهریه :

تمامی  شرایط و قوانین مندرج ، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هر  گونه از موارد قهریه ، "کنتوس" هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت و "متقاضی" و  کاربر ضمن اقرار به آگاهی کامل از کلیات و جزییات همه قوانین ، حق هر گونه  اعتراض و درخواست و مطالبه وجه و ضرر و زیان را از خود سلب و ساقط میکند .

تذکر  مهم : "کنتوس" خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می داند .لطفا در  صورت مشاهده هرگونه تخلف،مراتب را از طریق کانال های ارتباطی ذکر شده با ما  در میان بگذارید و ما را در مسیری که پیش رو داریم ، یاری رسانید .