اخذ پاسپورت اسلواکی

اخذ پاسپورت اسلواکی
اخذ پاسپورت اسلواکی


آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  • معرفی اسلوواکی
  • ویزای اسلواکی
  • اقامت از طریق سرمایه گذاری در اسلواکی
  • شرایط لازم برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به اسلواکی
  • مهاجرت از طریق کار


معرفی اسلواکی


اسلواکی کشوری محصور در خشکی در اروپای مرکزی است. جمعیت آن حدود 5-4 میلیون نفر و پایتخت آن براتیسلاوا است. شهر "براتیسلاوا " حدود 413 هزار نفر جمعیت دارد. واحد پول این کشور یورو است. زبان رسمی آن زبان اسلوواک است که یک زبان هندو اروپایی و از خانواده زبان‌های اسلاوی است. این کشور از غرب با جمهوری چک و اتریش، از شمال با لهستان، از شرق با اوکراین و از جنوب با مجارستان هم‌مرز است. یکی از دلایل افزایش درخواست اخذ اقامت دائم اسلواکی و پاسپورت این کشور از سوی مهاجرین مخصوصاً اتباع خاورمیانه این است که پس از عضویت قطعی اسلواکی در اتحادیه اروپا راه ورود به دیگر کشورهای اروپایی از طریق اسلواکی آسان تر شد.

باید گفت ویزای این کشور به صورت موقت و دائمی صادر می گردد و شهروندان کشورهای اروپایی بدون اخذ ویزا امکان سفر به این کشور را خواهند داشت. اما شهروندان کشورهای خارج از اتحادیه اروپا در ابتدا باید ویزای موقت این کشور را دریافت نمایند و پس از کسب شرایط لازم، امکان دریافت اقامت دائم این کشور را خواهند داشت. اجازه اقامت موقت ممکن است برای اولین بار به مدت حداکثر 2 سال صادر شود. در مورد اتباع بیگانه ای که برای اجازه اقامت موقت برای تحصیل درخواست میکنند، یا خارجیانی که اقامت دائم در یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا  را دارند، ممکن است اقامت موقت تا پنج سال صادر شود.
متقاضیانی که قصد دریافت اقامت اسلواکی را دارند، ابتدا باید به سایت سفارت این کشور مراجعه نموده و پس از تکمیل فرم درخواست ویزا با توجه به هدف سفر خود، درخواست اخذ اقامت این کشور را بنمایند.

همچنین ارائه مدارک زیر به سفارت اسلواکی در موعد مقرر الزامی است:

  • تکمیل فرم درخواست
  • پاسپورت معتبر
  • 3 قطعه عکس رنگی
  • ارائه رسید پرداخت هزینه ویزا
  • گواهی عدم سوء سابقه کیفری
  • ارائه مدارکی که توانایی مالی فرد را برای مدت اقامت وی در این کشور بیان می ­نماید.

لازم به ذکر است متقاضیان پس از دریافت ویزای اقامت موقت این کشور حداکثر پس از 180 روز می توانند وارد این کشور شوند و پس از ورود به این کشور بایستی در عرض 3 روز کاری با معرفی خود به پلیس مهاجرت نسبت به دریافت کارت اقامت این کشور اقدام نمایند. همچنین ارائه بیمه سلامت و گواهی پزشکی که نشان دهنده عدم بیماری های مسری و خطرناک می ­باشند نیز امری ضروری است.



ویزای اسلواکی


هنگام ورود به اسلواکی 4 نوع ویزا وجود دارد که خارجی ها می توانند بر اساس هدف و مدت اقامت دریافت کنند:
ویزای شینگن نوع A، ویزای ترانزیت فرودگاهی
ویزای شینگن نوع B، ویزای ترانزیت
ویزای شینگن نوع C، ویزای ورودی
ویزای بلند مدت نوع D

  • ویزای شینگن نوع A : ویزای ترانزیت فرودگاهی

در شرایط معمول، برای انتقال بین دو پرواز بین‌المللی، فرد خارجی می‌تواند بدون ویزا در فرودگاه بماند. با این حال، برخی از ملیت ها باید شرایط ویزا را کسب کنند، حتی اگر منطقه ترانزیت بین المللی را ترک نکنند. ترانزیت فرودگاهی به خارجی ها اجازه می دهد فقط از منطقه حمل و نقل بین المللی فرودگاه ها عبور کنند.

  • ویزای شینگن نوع B : ویزای ترانزیت

این ویزا مشمول خارجی هایی است که از کشورهای شینگن عبور می کنند و از یک کشور غیر شینگن به کشور دیگر سفر می کنند. ترانزیت نمی تواند بیش از 5 روز باشد.

  • ویزای شینگن نوع C : ویزای ورودی (ویزای مسافرتی یا توریستی)

این ویزا منوط به ورود خارجی ها به کشورهای شینگن برای یک بازدید یا چندین بازدید است، اما مدت اقامت نمی تواند از 3 ماه در یک دوره 6 ماهه از تاریخ اولین ورود فراتر رود. ویزا را می توان برای یک یا چند ورودی اعطا کرد.

  • ویزای بلند مدت نوع D (ویزای اقامت، ویزای تجاری یا ویزای دانشجویی)

ویزای بلند مدت برای اعطای کمک هزینه اقامت در اسلواکی یا به منظور انجام تعهدات ناشی از توافقات بین المللی و ... داده می شود.

با این ویزا، فرد خارجی حق دارد تا زمانی که معتبر باشد و اجازه سفر از طریق کشورهای شینگن را به او بدهد، در خاک اسلواکی بماند، اما مدت اقامت در هر دوره 6 ماهه نمی تواند بیش از 90 روز باشد.


اقامت از طریق سرمایه گذاری در اسلواکی


اقامت اسلواکی از طریق تمکن مالی و سرمایه گذاری در قالب ثبت شرکت امکان پذیر است. سرمایه گذاری در این کشور با مزایای زیر همراه خواهد بود:

  • عدم برخورداری از محدودیت سنی
  • عدم نیاز به ارائه مدرک زبان انگلیسی
  • امکان دریافت اقامت دائم اسلواکی و تردد در دیگر کشورهای اروپایی
  • پایین بودن هزینه های زندگی در اسلواکی
  • نرخ پایین مالیات در اسلواکی
  • پایین بودن میزان خطر و ریسک پذیری در سرمایه گذاری در اسلواکی

سرمایه گذاری در اسلواکی برای متقاضیان این روش مزایای بسیاری را به همراه دارد. برای ایجاد شرکت علاوه بر هزینه های ثبتی و دولتی که حداقل 2 الی 4 هزار یورو می باشد فرد باید مبلغی را به عنوان سرمایه اولیه در حساب شرکت (مبلغ 25000 یورو می باشد که در حساب اصلی شخص در یکی از بانک های اسلواکی باقی می ماند) داشته باشد. علاوه بر این فرد باید ثابت نماید که درآمد و تراکنش سالیانه شرکت در حدود مبلغ 8000 تا 10000 یورو می باشد. از دیگر الزامات ثبت شرکت در اسلواکی ارائه بیزنس پلن می باشد. شخص باید در این طرح، برنامه های خود را برای ثبت شرکت در اسلواکی شرح داده و سود دهی طرح خود را توجیح کند. به واسطه ثبت شرکت در اسلواکی افراد در صورت رعایت نمودن پروسه حضور و پرداخت مرتب مالیات می توانند پس از 3 الی 5 سال درخواست اقامت دائم نمایند.

برخی از مزایای سرمایه گذاری در این کشور عبارتند از:

  • امکان اقامت در اسلواکی
  • بهره مندی از سود سرمایه گذاری
  • بهره مندی از امکانات رفاهی
  • بهره مندی از مزایای اجتماعی


شرایط لازم برای مهاجرت به اسلواکی از طریق سرمایه گذاری به اسلواکی


از طریق هر یک از راه های موجود که بخواهید به اسلواکی مهاجرت کنید، باید از شرایط به خصوصی برخوردار باشید. شرایط لازم برای مهاجرت  به اسلواکی از طریق سرمایه گذاری به شرح زیر است:

  • برخورداری از سرمایه کافی برای سرمایه گذاری و کارآفرینی در این کشور یعنی حداقل 25.000 یورو
  • داشتن یک بیزینس پلن قوی
  • نداشتن هیچ نوع سابقه کیفری و جنایی
  • برخورداری از پوشش بیمه حداقل برای یک سال
  • مدارک شناسایی معتبر
  • داشتن سابقه کاری یا مدرک تحصیلی در رابطه با بیزینس مورد نظر
  • برخورداری از گردش مالی مناسب


مهاجرت از طریق کار


کشور اسلواکی با برخورداری از منابع طبیعی، عضویت در اتحادیه اروپا، عضویت در پیمان شینگن و حوزه یورو از اقتصاد رو به رشدی برخوردار است. به طور کلی برای کار کردن در این کشور باید یکی از انواع ویزای کار اسلواکی را به دست آورید. اخذ ویزای کار در اسلواکی تابع قوانین حوزه شینگن است و کارفرما در صورتی میتواند یک نیروی کار خارجی را در اسلواکی استخدام کند که اثبات نماید محل فعالیت او دارای سود دهی مشخص می باشد و توان استخدام نیروی کار خارجی را دارد. از آنجا که کشور اسلواکی در حوزه شینگن واقع شده است؛ کارفرما در صورتی میتواند به فرد خارجی اجازه کار دهد که عنوان شغلی مورد نظر را 3 ماه در کشور اسلواکی و 3 ماه در حوزه شینگن آگهی کرده باشد و شخصی از شهروندان اسلواکی و یا اروپایی درخواست کار را قبول نکنند.

اجازه کار برای افراد به مدت حداکثر 2 سال صادر خواهد شد که این اجازه برای بار اول 6 ماهه بوده و در صورت نیاز مجدد تمدید خواهد شد و مدت تمدید نیز نهایتاً تا 2 سال می باشد.

شرایط لازم برای مهاجرت به اسلواکی از طریق کار به اسلواکی:

  • دریافت پیشنهاد کاری یا جاب آفر از سوی یک کارفرمای معتبر اهل این کشور
  • سن 18 به بالا
  • تجربه و سابقه کاری مرتبط
  • داشتن مدرک تحصیلی موثق و ترجمه آن
  • مسلط بودن به زبان اسلواک یا انگلیسی
  • برخورداری از تمکن مالی کافی برای کار و اقامت در این کشور
  • و…

از آنجا که از جمله شرایط دریافت ویزای کاری اسلواکی برخورداری از تمکن مالی می باشد، برای اینکه شما بتوانید تمکن مالی خود را اثبات نمایید، باید پرینت حساب بانکی و گردش حساب خود را ارائه کنید. طبق قوانین کشور اسلواکی شما باید دارای سرمایه ای در حدود 5000 یورو برای یک سال باشید.


جهت دریافت ویزاهای مختلف برای سایر کشورها، شرایط خود را توسط وکلاء و کارشناسان موسسه حقوقی "کنتوس" به صورت رایگان ارزیابی

کنید.

شماره تماس: 3162-051

1401/08/03

ساعت 12:35

1500 کاراکتر باقی مانده است
مشاهده نظرات کاربران

کلیه حقوق این سامانه متعلق به موسسه حقوقی بین المللی کنتوس می باشد.

کلیه اصول و فرآیندهای مختلف "کنتوس" منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک است و برهمین اساس کابران محترم نیز موظف به رعایت قوانین سایت میباشند. متناسب با تغییر در قوانین رایج حکومتی ، قوانین این وبسایت نیز تغییر خواهد کرد و کاربران عزیز موظف هستند قوانین جدید را در این بخش مطالعه نموده و به آن آگاهی کامل داشته باشند ،عدم اطلاعات از قوانین به منزله ی اجازه فعالیت مخالفان قوانین در این وب سایت نیست و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هر گونه تغییر میباشد.

الف.حریم خصوصی:

لطفا قبل از ورود به سایت و ثبت نام و ارسال درخواست، موارد زیر را رعایت فرمایید:

1.کاربر موظف است مشخصات کاربری و اطلاعات بانکی خود را بصورت کامل و صحیح و بر اساس واقعیت ثبت نماید، در صورت نقض در اطلاعات ثبت شده مسئولیت عواقب آن صرفاً به عهده کاربر خواهد بود.

2. "کنتوس" مختار است در صورت مشاهده تخلف از سوی کاربر حساب او را بدون اطلاع قبلی مسدود کند.

3. "کنتوس" هیچ مسئولیتی در قبال محتویات چت ها در سایت ندارد.

4. کلمه عبور هر کاربر،محرمانه بوده و مسئولیت حفاظت از آن صرفاً برعهده خود کابر میباشد.

5. کلیه قراردادها و توافقات تنها بصورت مکتوب مورد تایید "کنتوس" است و هرگونه توافق ادعایی غیر مکتوب ، مورد تایید نخواهد بود.

6. چنانچه "متقاضی" در مدت زمان توافق شده در قرارداد به تعهدات خود عمل نکند "کنتوس"در قبال وقت از دست رفته "متقاضی" مسئولیتی ندارد.

7. "کنتوس" هیچ گونه تشویق و ترغیب نسبت به اخذ اقامت به کشورهای دیگر را ندارد و معتقد است دریافت ویزاهای مختلف و اقامت در سایر کشورها میتواند موجب تبادل آگاهانه و گسترش علم و فرهنگ و سایر مزایایی شود که با بومی سازی آنها میتوان منطبق با رعایت قوانین حاکم درهر سرزمین موجب رشد و پیشرفت کشورها و مردمان شد و لذا "کنتوس" صرفا مشاوریست برای رسیدن شما به اهدافتان.

8.استفاده از چت "کنتوس" و پرسش و پاسخ و نظریات صرفا باید مرتبط با محتوای سایت باشد و در صورت مشاهده محتواهای غیر اخلاقی،ادبیات غیر محترمانه ،انجام هرگونه تبلیغات و همچنین ارسال پیام های انبوه که خلاف شرایط قوانین باشد ،  منجربه تعلیق یا مسدود شدن دائمی کاربر متخلف گردد.

9.تعلیق یا مسدود شدن کاربر به فراخور تخلف و به تشخیص کارشناسان"کنتوس" صورت میگیرد.

10.لازم است کاربران هنگام باز کردن لینک های ارسال شده توسط سایت "کنتوس" احتیاط لازم را انجام دهند تا در معرض خطرات فیشینگ و کلاهبرداری اینترنتی قرار نگیرند."کنتوس" هیچگونه مسئولیتی در قبال فیشینگ و کلاهبرداری های اینترنتی ندارد.

11. توصیه میکنیم که پرسشها و پاسخها کوتاه و مختصر، و ادبیات مناسب نگارش در آن رعایت شده باشد.

12.از ثبت اطلاعات شخصی و ایمیل و شماره تماس در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.

13."کنتوس" به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده میکنند احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.

14.همه مطالب موجود در سایت و در دسترس از طریق هر یک از خدمات "کنتوس" مانند متن،گرافیک،تصاویر،آیتمها،آرم و لوگوها ،ویدئوهای تصویری و موارد قابل دانلود و کپی،داده ها و محتواهای مختلف موجود در سایت ، اموال "کنتوس" محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود بالا صرفاً در انحصار "کنتوس" است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی از "کنتوس"،موجب پیگیرد قانونی خواهد شد.

15.کلیه ارتباطات فیمابین کاربر و  "کنتوس" به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتیکه درخواست شما با رعایت کلیه اصول و قوانین مجموعه "کنتوس" باشد با درخواست شما موافقت خواهد شد.کلیه ارتباطات در بستر وب سایت صورت خواهد پذیرفت و پس ازهر گام با سر شماره ارسالی از طرف "کنتوس" به شما پیامکی مبنی بر انجام گام های درخواست شما ارسال می گردد. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی تلفنی و حضوری میتوانید از طریق شماره 0513162  و صرفاً در ساعات اداری اعلام شده با کارشناسان در ارتباط باشید .

16.مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق الذکر توسط کاربر باشد، صرفاً بر عهده وی بوده و کاربر حق هرگونه اعتراض و درخواست ضرر و زیان و دریافت وجهی از "کنتوس" را از خود سلب و ساقط میکند.

17."کنتوس"هویت شخصی کاربران را محرمانه میداند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمیکند،مگر آنکه با حکم مقام قضایی و یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی صلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت متوجه "کنتوس" نخواهد بود و کاربران با اعلام رضایت و آگاهی کامل از کلیات و جزییات قوانین وب سایت ، حق هر گونه اعتراض و درخواست وجه و ضرر و زیان را از خود سلب و ساقط میکنند.

ب.قوانین خصوصی :

1.کاربر موظف است اطلاعات کامل و صحیح را در اختیار"کنتوس" قرار دهد.همچنین کاربر خود مسئول صحت و سقم مدارک و مستندات ارائه شده به "کنتوس" و مسئولین دولتی کشور متبوع میباشد. در صورتیکه "متقاضی " و کاربر اطلاعات غیر واقع ارائه دهد ، به محض اطلاع و اثبات به "کنتوس" "کلیه توافقات فیمابین قابل فسخ بوده و "متقاضی" و کاربر ضمن اقرار به آگاهی کامل از کلیات و جزییات همه قوانین ، حق هر گونه اعتراض و درخواست و مطالبه وجه و ضرر و زیان را از خود سلب و ساقط میکند .

2.کاربر موظف است هرگونه تغییر آدرس و ایمیل یا سایر سرویس های الکترونیکی و تلفن های رسمی خود را بلافاصله در اختیار "کنتوس" قرار دهد و هر گونه عواقب ناشی از سهل انگاری در این امر متوجه ایشان خواهد بود و "متقاضی" و کاربر ضمن اقرار به آگاهی کامل از کلیات و جزییات همه قوانین ،حق هر گونه اعتراض و درخواست و مطالبه وجه و ضرر و زیان را از خود سلب و ساقط میکند .

3.حفظ کلیه رسید ها و قبض مراسلات تا پایان اقدامات الزامی است.

4. مبنای تایید کلیه پرداختهای "متقاضی" صرفاً رسید کتبی صادره شده از طرف "کنتوس" برای "متقاضی" خواهد بود .

ج.قوه قهریه :

تمامی شرایط و قوانین مندرج ، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هر گونه از موارد قهریه ، "کنتوس" هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت و "متقاضی" و کاربر ضمن اقرار به آگاهی کامل از کلیات و جزییات همه قوانین ، حق هر گونه اعتراض و درخواست و مطالبه وجه و ضرر و زیان را از خود سلب و ساقط میکند .

تذکر مهم : "کنتوس" خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می داند .لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف،مراتب را از طریق کانال های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید و ما را در مسیری که پیش رو داریم ، یاری رسانید .

کلیه اصول و فرآیندهای مختلف "کنتوس" منطبق با قوانین جمهوری  اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک است و برهمین اساس کابران محترم نیز  موظف به رعایت قوانین سایت میباشند. متناسب با تغییر در قوانین رایج حکومتی  ، قوانین این وبسایت نیز تغییر خواهد کرد و کاربران عزیز موظف هستند  قوانین جدید را در این بخش مطالعه نموده و به آن آگاهی کامل داشته باشند  ،عدم اطلاعات از قوانین به منزله ی اجازه فعالیت مخالفان قوانین در این وب  سایت نیست و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش  هر گونه تغییر میباشد.

الف.حریم خصوصی:

لطفا قبل از ورود به سایت و ثبت نام و ارسال درخواست، موارد زیر را رعایت فرمایید:

1.کاربر  موظف است مشخصات کاربری و اطلاعات بانکی خود را بصورت کامل و صحیح و بر  اساس واقعیت ثبت نماید، در صورت نقض در اطلاعات ثبت شده مسئولیت عواقب آن  صرفاً به عهده کاربر خواهد بود.

2. "کنتوس" مختار است در صورت مشاهده تخلف از سوی کاربر حساب او را بدون اطلاع قبلی مسدود کند.

3. "کنتوس" هیچ مسئولیتی در قبال محتویات چت ها در سایت ندارد.

4. کلمه عبور هر کاربر،محرمانه بوده و مسئولیت حفاظت از آن صرفاً برعهده خود کابر میباشد.

5. کلیه قراردادها و توافقات تنها بصورت مکتوب مورد تایید "کنتوس" است و هرگونه توافق ادعایی غیر مکتوب ، مورد تایید نخواهد بود.

6.  چنانچه "متقاضی" در مدت زمان توافق شده در قرارداد به تعهدات خود عمل نکند  "کنتوس"در قبال وقت از دست رفته "متقاضی" مسئولیتی ندارد.

7.  "کنتوس" هیچ گونه تشویق و ترغیب نسبت به اخذ اقامت به کشورهای دیگر را  ندارد و معتقد است دریافت ویزاهای مختلف و اقامت در سایر کشورها میتواند  موجب تبادل آگاهانه و گسترش علم و فرهنگ و سایر مزایایی شود که با بومی  سازی آنها میتوان منطبق با رعایت قوانین حاکم درهر سرزمین موجب رشد و  پیشرفت کشورها و مردمان شد و لذا "کنتوس" صرفا مشاوریست برای رسیدن شما به  اهدافتان.

8.استفاده از چت "کنتوس" و پرسش و پاسخ و نظریات  صرفا باید مرتبط با محتوای سایت باشد و در صورت مشاهده محتواهای غیر  اخلاقی،ادبیات غیر محترمانه ،انجام هرگونه تبلیغات و همچنین ارسال پیام های  انبوه که خلاف شرایط قوانین باشد ،  منجربه تعلیق یا مسدود شدن دائمی  کاربر متخلف گردد.

9.تعلیق یا مسدود شدن کاربر به فراخور تخلف و به تشخیص کارشناسان"کنتوس" صورت میگیرد.

10.لازم  است کاربران هنگام باز کردن لینک های ارسال شده توسط سایت "کنتوس" احتیاط  لازم را انجام دهند تا در معرض خطرات فیشینگ و کلاهبرداری اینترنتی قرار  نگیرند."کنتوس" هیچگونه مسئولیتی در قبال فیشینگ و کلاهبرداری های اینترنتی  ندارد.

11. توصیه میکنیم که پرسشها و پاسخها کوتاه و مختصر، و ادبیات مناسب نگارش در آن رعایت شده باشد.

12.از ثبت اطلاعات شخصی و ایمیل و شماره تماس در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.

13."کنتوس" به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده میکنند احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.

14.همه  مطالب موجود در سایت و در دسترس از طریق هر یک از خدمات "کنتوس" مانند  متن،گرافیک،تصاویر،آیتمها،آرم و لوگوها ،ویدئوهای تصویری و موارد قابل  دانلود و کپی،داده ها و محتواهای مختلف موجود در سایت ، اموال "کنتوس"  محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود بالا صرفاً در انحصار  "کنتوس" است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی از "کنتوس"،موجب پیگیرد  قانونی خواهد شد.

15.کلیه ارتباطات فیمابین کاربر و   "کنتوس" به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتیکه درخواست شما با  رعایت کلیه اصول و قوانین مجموعه "کنتوس" باشد با درخواست شما موافقت خواهد  شد.کلیه ارتباطات در بستر وب سایت صورت خواهد پذیرفت و پس ازهر گام با سر  شماره ارسالی از طرف "کنتوس" به شما پیامکی مبنی بر انجام گام های درخواست  شما ارسال می گردد. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی تلفنی و حضوری  میتوانید از طریق شماره 0513162  و صرفاً در ساعات اداری اعلام شده با  کارشناسان در ارتباط باشید .

16.مسئولیت هرگونه خسارت  احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق الذکر توسط کاربر باشد، صرفاً بر  عهده وی بوده و کاربر حق هرگونه اعتراض و درخواست ضرر و زیان و دریافت وجهی  از "کنتوس" را از خود سلب و ساقط میکند.

17."کنتوس"هویت  شخصی کاربران را محرمانه میداند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا  سازمان دیگری منتقل نمیکند،مگر آنکه با حکم مقام قضایی و یا طبق قوانین و  مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی صلاح قرار دهد.در این موارد  هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت متوجه "کنتوس" نخواهد بود و  کاربران با اعلام رضایت و آگاهی کامل از کلیات و جزییات قوانین وب سایت ،  حق هر گونه اعتراض و درخواست وجه و ضرر و زیان را از خود سلب و ساقط  میکنند.

ب.قوانین خصوصی :

1.کاربر موظف است  اطلاعات کامل و صحیح را در اختیار"کنتوس" قرار دهد.همچنین کاربر خود مسئول  صحت و سقم مدارک و مستندات ارائه شده به "کنتوس" و مسئولین دولتی کشور  متبوع میباشد. در صورتیکه "متقاضی " و کاربر اطلاعات غیر واقع ارائه دهد ،  به محض اطلاع و اثبات به "کنتوس" "کلیه توافقات فیمابین قابل فسخ بوده و  "متقاضی" و کاربر ضمن اقرار به آگاهی کامل از کلیات و جزییات همه قوانین ،  حق هر گونه اعتراض و درخواست و مطالبه وجه و ضرر و زیان را از خود سلب و  ساقط میکند .

2.کاربر موظف است هرگونه تغییر آدرس و ایمیل  یا سایر سرویس های الکترونیکی و تلفن های رسمی خود را بلافاصله در اختیار  "کنتوس" قرار دهد و هر گونه عواقب ناشی از سهل انگاری در این امر متوجه  ایشان خواهد بود و "متقاضی" و کاربر ضمن اقرار به آگاهی کامل از کلیات و  جزییات همه قوانین ،حق هر گونه اعتراض و درخواست و مطالبه وجه و ضرر و زیان  را از خود سلب و ساقط میکند .

3.حفظ کلیه رسید ها و قبض مراسلات تا پایان اقدامات الزامی است.

4. مبنای تایید کلیه پرداختهای "متقاضی" صرفاً رسید کتبی صادره شده از طرف "کنتوس" برای "متقاضی" خواهد بود .

ج.قوه قهریه :

تمامی  شرایط و قوانین مندرج ، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هر  گونه از موارد قهریه ، "کنتوس" هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت و "متقاضی" و  کاربر ضمن اقرار به آگاهی کامل از کلیات و جزییات همه قوانین ، حق هر گونه  اعتراض و درخواست و مطالبه وجه و ضرر و زیان را از خود سلب و ساقط میکند .

تذکر  مهم : "کنتوس" خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می داند .لطفا در  صورت مشاهده هرگونه تخلف،مراتب را از طریق کانال های ارتباطی ذکر شده با ما  در میان بگذارید و ما را در مسیری که پیش رو داریم ، یاری رسانید .