راه های اخذ پاسپورت دومینیکا

راه های اخذ پاسپورت دومینیکا
راه های اخذ پاسپورت دومینیکا



آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  • چرا دومینیکا؟
  • سرمایه گذاری دومینیکا
  • صندوق تنوع اقتصادی
  •  املاک و مستغلات (شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری)
  • شرایط شهروندی دومینیکا
  • مهاجرت توریستی به دومینیکا
  • مهاجرت کاری دومینیکا
  • مهاجرت از طریق تولد در دومینیکا
  • مهاجرت از طریق ازدواج در دومینیکا
  • اخذ اقامت دومینیکا
  • فهرست اعضای خانواده برای دریافت پاسپورت دومنیکا  
  • اعتبار پاسپورت دومنیکا
  • مزایای پاسپورت دومینیکا


دومینیکا یکی از زیباترین جزایر کره زمین است که به‌ عنوان «جزیره طبیعت کارائیب» شناخته می‌شود؛ بهشتی گرمسیر با کوه‌های آتشفشانی ناهموار، آبشارها، حوضچه‌های آب گرم و البته مجموعه‌ای از جانوران عجیب و غریب.

دومینیکا کشوری در شرق دریای کارائیب است که از سال 1978(سال استقلال این کشور) عضو اتحادیه کشورهای مشترک المنافع (Commonwealth) شده و از آن زمان از نظر سیاسی و دیپلماتیک نزدیکترین روابط را با بریتانیا دارد. زبان رسمی این کشور انگلیسی و نظام سیاسی آن دموکراتیک و مردم سالار است.

از نظر آب و هوایی به‌ طور کلی دومینیکا دارای آب و هوای گرم، مرطوب و استوایی است اما در ماه‌های سردتر سال یعنی از دسامبر تا مارس آب و هوای دلپذیری دارد. همچنین صنعت کشاورزی، چه از نظر نیروی کار و چه از نظر تولید ناخالص ملی، مهم‌ترین بخش اقتصاد دومینیکا را تشکیل می‌دهد.


چرا دومینیکا؟


 علاوه بر طبیعت خاص آن، این کشور به منظور توسعه اقتصادی و جذب سرمایه، طی یک برنامه تصویب شده در پارلمان، در قبال سرمایه گذاری در پروژه های دولتی، تابعیت و حقوق شهروندی دومینیکا را به سرمایه گذاران اهدا می نماید که در واقع یکی از بهترین روش های مهاجرت نیز به حساب می‌آید و این دلیل اصلی ترغیب مردم دنیا به اخذ پاسپورت دوم ، کشور دومینیکا است.


سرمایه گذاری دومینیکا



دولت دومینیکا برنامه شهروندی با سرمایه گذاری دومینیکا را در سال 1993 به منظور تقویت مشارکت های اقتصادی خارجی و توسعه زیرساخت های کشور، بلوغ نیروی کار محلی با ایجاد مشاغل جدید، ایجاد رشد اقتصادی پایدار ایجاد کرده است. در مقابل، به سرمایه گذاران خارجی اجازه می دهد تا شهروندی قانونی دائمی و پاسپورت دوم را طی 3 تا 4 ماه دریافت کنند که سریع ترین برنامه شهروندی در کارائیب است.

سرمایه گذارانی که موفق به اخذ شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری می شوند از آزادی های مالیاتی بر ثروت، ارث، درآمد خارجی و سود سرمایه ای که دومینیکا برای همه ساکنان و افراد غیر مقیم جزیره فراهم می کند، بهره مند می گردند.

برنامه شهروندی دومینیکا با سرمایه گذاری (CBI)، شهروندی و پاسپورت دومینیکا را به سرمایه گذارانی ارائه می دهد که حداقل شرایط سرمایه گذاری را دارا می باشند.

برنامه شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری در کشور مشترک المنافع دومینیکا هیچ ملیتی را برای درخواست پاسپورت محدود نمی کند. به همین ترتیب، متقاضیان نیازی به شرکت در آزمون زبان و اقامت یا بازدید از کشور ندارند. دارندگان گذرنامه مشترک المنافع دومینیکا می توانند رأی دهند، ملک خریداری کنند و همچنین در این کشور زندگی و کار کنند.

اولین اصلی که برای سرمایه‌گذاری در دومینیکا باید به آن توجه شود، عدم وجود سابقه کیفری است. یعنی در برنامه شهروندی این کشور نوشته شده است که اگر شما دارای هر نوع تز اقتصادی قوی و یا فضای کاری دقیق و اصولی باشید در صورتی که سابقه کیفری و سوء پیشینیه داشته باشید، اجازه سرمایه‌گذاری به شما داده نمی‌شود. علاوه بر این متقاضیان باید  بالای 18 سال باشند.

مورد بعدی صحت سلامت است. افراد برای اخذ تابعیت دومینیکا باید ثابت کنند که از صحت سلامت برخوردارند. همچنین گواهی سلامتی که صادر می‌شود نشان می‌دهد که شما بیماری‌ مسری ندارید.

برای اخذ تابعیت دومینیکا نیاز است که در صندوق‌های دولتی دومینیکا و یا املاک و مستغلات ورود داشته باشید. در هر دو روش، به طور کلی فرد نیاز به سرمایه گذاری داشته و باید مبلغ سرمایه مشخصی را در نظر گرفته و این مبلغ در حساب وی به صورت اثبات شده قرار گیرد.

شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری می تواند از طریق یکی از دو گزینه زیر به دست آید:

  • اهدای مبلغ مشخص به صندوق تنوع اقتصادی در دومینیکا DONATION))
  •  سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در یکی از پروژه های املاک و مستغلات مورد تایید در دومینیکا.


1- صندوق تنوع اقتصادی

The Economic Diversification Fund (Dominica Citizenship by Donation)


این گزینه یک مشارکت یکباره، غیر قابل برگشت و استرداد به دولت کشور دومینیکا است که با نام دونیشن شناخته‌ می‌شود. از این نوع مشارکت به عنوان کمک بلاعوض به دولت نیز یاد می‌شود که در ازای این نقش کمکی، دولت به شما اجازه دریافت حق شهروندی، اقامت دومینیکا و پاسپورت دومینیکا را می‌دهد. صندوق تنوع اقتصادی (EDF) برای ایجاد بودجه جهت حفظ رشد اقتصاد و توسعه پروژه‌های بخش دولتی و خصوصی مانند ساخت مدارس، بازسازی بیمارستان ها، ساخت استادیوم های ورزشی ملی، کشاورزی و ترویج گردشگری ایجاد شده است.
در گذشته مشارکت دونیشن Donation باعث شد تا دومینیکا بتواند از انجمن های خود در پروژه‌های زیر بنایی کلیدی حمایت کند و این کشور
 جزیره‌ای را در مسیر ثبات بیشتری قرار دهد.

هزینه مشارکت شما بر اساس تعداد وابستگانی  که در درخواست گنجانده شده است تعیین می شود - این به هر کسی که به شما به  عنوان منبع اصلی درآمد متکی است، از جمله فرزندان اشاره دارد. همسران،  والدین یا سایر اعضای خانواده نیز ممکن است واجد شرایط باشند.

100000 دلار آمریکا (صد هزار دلار آمریکا) برای متقاضی اصلی؛
150000 دلار آمریکا (یکصد و پنجاه هزار دلار آمریکا) برای متقاضی اصلی و همسر؛
175000 دلار آمریکا (یکصد و هفتاد و پنج هزار دلار آمریکا) برای متقاضی اصلی و حداکثر سه نفر تحت تکفل.
25000 دلار آمریکا (بیست و پنج هزار دلار آمریکا) برای هر وابستگی اضافی زیر هجده سال.
50000 دلار آمریکا (پنجاه هزار دلار آمریکا) برای هر وابستگی اضافی هجده ساله یا بالاتر؛.


هزینه اضافی EDF

هزینه های زیر باید علاوه بر حداقل کمک EDF پرداخت شود:
هزینه های پردازش: هر درخواست 1000 دلار

هزینه های مربوط به بررسی دقیق: متقاضی اصلی 7500 دلار آمریکا، همسر 4000 دلار، افراد وابسته 16 سال یا بالاتر: 4000 دلار
*بر اساس وضعیت فعلی شهروندی متقاضی و سایر شرایط شخصی ممکن است گاهی اوقات بررسی‌های دقیق و هزینه‌های افزایش یافته مورد نیاز باشد.


متقاضی وظیفه دارد که طی 30 روز پس از تأیید CBIU همه مبلغ سرمایه گذاری را بپردازد. در نظر داشته باشید که مبلغ سرمایه گذاری در بانک های تجاری این کشور نیز ارزش مشخصی دارند. یک اصل بسیار مهم این است که مبلغ سرمایه گذاری در طی دوره های گذشته نیز ارزیابی می شود.


2- املاک و مستغلات (شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری)

Real Estate (Dominica Citizenship by Investment)


متقاضی باید در یک پروژه املاک و مستغلات مورد تایید دولت در دومینیکا با حداقل ارزش 200.000 دلار آمریکا سرمایه گذاری کند. سرمایه گذار باید ملک را حداقل 3 سال از زمان اعطای تابعیت نگه دارد. علاوه بر این، شما فقط می توانید آن املاک و مستغلات را تحت برنامه شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری پس از 5 سال کسب شهروندی، مجدداً بفروشید.

اگر درخواست شما برای شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری در املاک تایید شود، هزینه های دولتی زیر نیز اعمال می شود:

25000 دلار آمریکا (بیست و پنج هزار دلار آمریکا) برای متقاضی اصلی؛
35000 دلار آمریکا (سی و پنج هزار دلار آمریکا) برای متقاضی اصلی و حداکثر سه نفر تحت تکفل.
50,000 دلار آمریکا (پنجاه هزار دلار آمریکا) برای متقاضی اصلی و حداکثر پنج نفر تحت تکفل.
25000 دلار آمریکا (بیست و پنج هزار دلار آمریکا) برای هر وابستگی واجد شرایط اضافی؛.

علاوه بر سرمایه مورد نیاز برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات دومینیکا، هزینه های زیر نیز اعمال می شود:
هزینه های پردازش : 1000 دلار برای هر درخواست

هزینه های بررسی دقیق : 7500 دلار برای متقاضی اصلی، 4000 دلار برای همسر و 4000 دلار برای افراد وابسته 16 ساله یا بالاتر.
در برخی موارد، بسته به وضعیت شهروندی فعلی و سایر شرایط شخصی، ممکن است هزینه‌های بررسی دقیق اضافی مورد نیاز باشد.
هزینه گواهی تابعیت: 250 دلار آمریکا برای هر نفر
هزینه صدور گذرنامه سریع : 1200 دلار برای هر نفر.

توجه:  «هزینه‌های دولتی» اضافی برای کسانی  که برای شهروندی دومینیکن با کمک EDF  درخواست می‌کنند، الزامی نیست. این  هزینه ها فقط مربوط به متقاضیانی است که  در املاک و مستغلات سرمایه گذاری  می کنند.


این نوع از سرمایه‌گذاری برخلاف روش دونیشن Donation به صورت برگشت‌پذیر بوده و ظرف مدت 5 سال از شرکت در یکی از پروژه‌های مورد تائید، به متقاضی اخذ پاسپورت دومینیکا بازگردانده می‌شود.

پس از اخذ شهروندی دومینیکا از طریق برنامه شهروندی دومینیکا با سرمایه گذاری (CBI)، می توانید برای پاسپورت دومینیکا درخواست دهید و از تمام مزایایی که برای دارندگان آن ارائه می شود، از جمله سفر بدون روادید گذرنامه دومینیکا به بیش از 145 کشور در سراسر جهان بهره مند شوید.

برنامه شهروندی اقتصادی دومینیکا برای دریافت یا تمدید گذرنامه نیازی به اقامت در جزیره ندارد و مناسب افرادی است که می خواهند از مزایای داشتن پاسپورت دوم با رتبه بالا بدون الزام به اقامت در دومینیکا برخوردار شوند.


شرایط شهروندی دومینیکا


متقاضی اصلی شهروندی دومینیکا باید حداقل 18 سال سن داشته باشد.

متقاضیان باید فاقد سابقه کیفری باشند.

باید منبع سرمایه برای سرمایه گذاری را ثابت کند.


مهاجرت توریستی به دومینیکا


برای مهاجرت توریستی به دومینیکا باید سعی کنید یک سری اصول و شرایط را مدنظر قرار دهید.

مورد اول:

شما باید ثابت کنید که قصد بازگشت به کشور خود را دارید، نامه تحصیلی و یا کاری در این زمینه بسیار خوب است.

مورد دوم: با توجه به اینکه دومینیکا کشور گران قیمتی برای مسافرت می باشد، باید ثابت کنید که هزینه لازم برای سفر به دومینیکا را دارید.

مورد سوم:

در نهایت با پر کردن فرم درخواست و همینطور یک سری مدارک، می‌توانید شرایط مهاجرت به این کشور را به سادگی فراهم سازید. شما این اجازه را دارید که برای مهاجرت توریستی در دومینیکا یک سری اصول را ارزیابی کنید. مثلاً می‌توانید از دعوت نامه استفاده کنید و بخشی از سختی های صدور ویزا را کاهش دهید.


مهاجرت کاری دومینیکا


افرادی که قصد کار در دومینیکا را دارند به موارد زیر نیاز دارند:

1. مجوز کاری (مجوز کاری افراد به طور کلی دارای شرایط خاصی است و به شرایطی ارائه می شود که قرار بر مدت کاری بالای 6 ماه است. شما نیاز است که مجوز کاری LI12 را در دومینیکا دریافت کنید.)

2. گواهی پزشکی مبنی بر صحت سلامت متقاضی که در طی سه سال گذشته ارزیابی شده است.

3. نامه کارفرما که به نوع شغل و دستمزد و مسئولیت کارمند و پیشنهادهای قراردادی مشخصی بستگی دارد.

4. افراد باید تأیید اداره پلیس را در رابطه با ثبت پرونده متقاضی دریافت نمایند.

5. افراد نیاز به اثبات بلیط بازگشت و یا وجود هزینه بازگشت دارند .

6. هر فرد باید دو قطعه عکس پاسپورتی داشته باشد که مبلغ درخواست در این زمینه 295 دلار است.

7. سند ازدواج در دومینیکا می‌تواند یکی از بخش های مهم باشد.

8. افراد باید نامه های کاری مهمی ارائه دهند.

9. گذرنامه متقاضی باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.

10. نامه تمکن مالی

11. تکمیل فرم درخواست


مهاجرت از طریق تولد در دومینیکا


به طوری که اگر فرزند شما در خاک کشور دومینیکا متولد شود، صرف نظر از اینکه تابعیت پدر و مادر وی ارزیابی گردد به او پاسپورت دومینیکا داده می‌شود.


مهاجرت از طریق ازدواج در دومینیکا


در صورت ازدواج یک زن خارجی با یک مرد تبعه دومینیکا شرایط اخذ اقامت دومینیکا برای وی فراهم می شود. حال اگر یک مرد خارجی با یک زن از این کشور ازدواج نماید به صورت مستقیم به وی اجازه اقامت دومینیکا داده نمی‌شود و متقاضی این نوع اقامت باید مدارک و شرایط را دارا باشد و پس از سه سال زندگی مشترک باید فرم درخواست اقامت این کشور را تکمیل کند.


اخذ اقامت دومینیکا


در صورتی که 5 سال در کشور دومینیکا زندگی کرده باشید می‌توانید اقامت موقت خود را به اقامت دائم تبدیل کنید. در نظر داشته باشید که در این مرحله وقتی اجازه ورود به کشور دومینیکا را دریافت می‌کنید 60 روز زمان دارید که وارد خاک این کشور شوید. همچنین هزینه تمدید آن  90 دلار است. از لحظه ورود به کشور دومینیکا 30 روز فرصت دارید که برای انگشت نگاری و همینطور چک کردن پاسپورت و اطلاعات آن اقدام کنید. شما نیاز به تنظیم چندین فرم درخواست دارید که پس از تکمیل، فرم شما به اداره مهاجرت کشور دومینیکا ارائه شود.

برای اخذ اقامت دائم کشور دومینیکا نیاز است که یک سری مدارک ارائه شود.

1. تکمیل فرم درخواست اقامت دائم کشور دومینیکا

2. ارائه دقیق نتایج تست پزشکی

3. نامه تأییدیه دولت و گواهی امضای دو شاهد برای تأییدیه دولتی

4.باید کارت اقامت موقت داشته باشید

5. افراد باید 4 قطعه عکس 2 در 3 با زمینه سفید داشته باشند که به صورت تمام رخ و همینطور نیم رخ است(دو عکس تمام رخ و دو عکس نیمرخ است.)

کارت اقامت دائم باید پس از یک سال آپدیت شود که 4 سال پس از آن تابعیت این کشور را دریافت خواهید کرد.


فهرست اعضای خانواده برای دریافت پاسپورت دومنیکا


یکی از مزایای قابل توجه و مهم سرمایه‌گذاری و اخذ تابعیت و اقامت دومینیکا این است که اعضای خانواده شما طبق شرایط زیر، امکان دریافت حق شهروندی و پاسپورت دومینیکا را داشته و می‌توانند از مزایای داشتن دو تابعیت به طور همزمان و آزادی سفر فوق‌العاده آن بهره‌مند شوند:


 اعضای خانواده سرمایه‌گذار

 شرایط مورد نیاز برای شرکت در این برنامه

 همسر

 -

 فرزندان متقاضی زیر 18 سال متقاضی اصلی و یا همسر

 -

 فرزندان 18 تا 30 سال متقاضی اصلی و یا همسر

 مدارک موجه دریافت پشتیبانی مالی قابل توجه از سوی والدین

 والدین، پدربزرگ و مادربزرگ متقاضی و همسر

 دریافت پشتیبانی مالی قابل توجه از سوی متقاضی و یا همسر

 برادر یا خواهر 18 تا 25 سال متقاضی و یا همسر

 مجرد و بدون فرزند

 دریافت پشتیبانی مالی قابل توجه از سوی متقاضی و یا همسر

 برادر یا خواهر زیر 18 سال متقاضی و یا همسر

 مجرد و بدون فرزند

 دریافت پشتیبانی مالی قابل توجه از سوی متقاضی و یا همسر

 داشتن رضایت‌نامه از والدین



اعتبار پاسپورت دومنیکا


پاسپورت این کشور 10 سال اعتبار دارد، همچنین پاسپورت های صادرشده برای افراد زیر 16 سال، دارای 5 سال اعتبار است.


مزایای پاسپورت دومینیکا


1. پاسپورت دومینیکا به دارنده آن اجازه می دهد در بدو ورود، بدون ویزا یا با ویزا به بیش از 145 کشور منطقه از جمله منطقه شینگن، انگلستان و چین سفر کند.

2. پاسپورت دومینیکا یک سرمایه گذاری سودآور است که می توان آن را با یک بار پرداخت (هزینه اخذ شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری) دریافت کرد که برای صاحبان آن فرصت های سرمایه گذاری و معافیت های مالیاتی بسیار خوبی را به همراه دارد.

3. دارندگان پاسپورت دومینیکا از طریق شهروندی با سرمایه گذاری می توانند تابعیت دوگانه، شهروندی و پاسپورت اصلی خود را حفظ کنند و در عین حال از مزایای پاسپورت دومینیکا نیز برخوردار شوند.

4. تابعیت برای نوزاد به ارث می رسد.

5. دسترسی آسان تر به ایالات متحده و کانادا.

6.وضعیت اقامت دائم.

7. عدم تحمیل مالیات بر افراد غیر مقیم.


جهت دریافت ویزاهای مختلف برای سایر کشورها، شرایط خود را توسط وکلاء و کارشناسان موسسه حقوقی "کنتوس" به صورت رایگان ارزیابی کنید.

شماره تماس: 3162-051


1401/08/08

ساعت 09:53

1500 کاراکتر باقی مانده است
مشاهده نظرات کاربران

کلیه حقوق این سامانه متعلق به موسسه حقوقی بین المللی کنتوس می باشد.

کلیه اصول و فرآیندهای مختلف "کنتوس" منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک است و برهمین اساس کابران محترم نیز موظف به رعایت قوانین سایت میباشند. متناسب با تغییر در قوانین رایج حکومتی ، قوانین این وبسایت نیز تغییر خواهد کرد و کاربران عزیز موظف هستند قوانین جدید را در این بخش مطالعه نموده و به آن آگاهی کامل داشته باشند ،عدم اطلاعات از قوانین به منزله ی اجازه فعالیت مخالفان قوانین در این وب سایت نیست و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هر گونه تغییر میباشد.

الف.حریم خصوصی:

لطفا قبل از ورود به سایت و ثبت نام و ارسال درخواست، موارد زیر را رعایت فرمایید:

1.کاربر موظف است مشخصات کاربری و اطلاعات بانکی خود را بصورت کامل و صحیح و بر اساس واقعیت ثبت نماید، در صورت نقض در اطلاعات ثبت شده مسئولیت عواقب آن صرفاً به عهده کاربر خواهد بود.

2. "کنتوس" مختار است در صورت مشاهده تخلف از سوی کاربر حساب او را بدون اطلاع قبلی مسدود کند.

3. "کنتوس" هیچ مسئولیتی در قبال محتویات چت ها در سایت ندارد.

4. کلمه عبور هر کاربر،محرمانه بوده و مسئولیت حفاظت از آن صرفاً برعهده خود کابر میباشد.

5. کلیه قراردادها و توافقات تنها بصورت مکتوب مورد تایید "کنتوس" است و هرگونه توافق ادعایی غیر مکتوب ، مورد تایید نخواهد بود.

6. چنانچه "متقاضی" در مدت زمان توافق شده در قرارداد به تعهدات خود عمل نکند "کنتوس"در قبال وقت از دست رفته "متقاضی" مسئولیتی ندارد.

7. "کنتوس" هیچ گونه تشویق و ترغیب نسبت به اخذ اقامت به کشورهای دیگر را ندارد و معتقد است دریافت ویزاهای مختلف و اقامت در سایر کشورها میتواند موجب تبادل آگاهانه و گسترش علم و فرهنگ و سایر مزایایی شود که با بومی سازی آنها میتوان منطبق با رعایت قوانین حاکم درهر سرزمین موجب رشد و پیشرفت کشورها و مردمان شد و لذا "کنتوس" صرفا مشاوریست برای رسیدن شما به اهدافتان.

8.استفاده از چت "کنتوس" و پرسش و پاسخ و نظریات صرفا باید مرتبط با محتوای سایت باشد و در صورت مشاهده محتواهای غیر اخلاقی،ادبیات غیر محترمانه ،انجام هرگونه تبلیغات و همچنین ارسال پیام های انبوه که خلاف شرایط قوانین باشد ،  منجربه تعلیق یا مسدود شدن دائمی کاربر متخلف گردد.

9.تعلیق یا مسدود شدن کاربر به فراخور تخلف و به تشخیص کارشناسان"کنتوس" صورت میگیرد.

10.لازم است کاربران هنگام باز کردن لینک های ارسال شده توسط سایت "کنتوس" احتیاط لازم را انجام دهند تا در معرض خطرات فیشینگ و کلاهبرداری اینترنتی قرار نگیرند."کنتوس" هیچگونه مسئولیتی در قبال فیشینگ و کلاهبرداری های اینترنتی ندارد.

11. توصیه میکنیم که پرسشها و پاسخها کوتاه و مختصر، و ادبیات مناسب نگارش در آن رعایت شده باشد.

12.از ثبت اطلاعات شخصی و ایمیل و شماره تماس در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.

13."کنتوس" به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده میکنند احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.

14.همه مطالب موجود در سایت و در دسترس از طریق هر یک از خدمات "کنتوس" مانند متن،گرافیک،تصاویر،آیتمها،آرم و لوگوها ،ویدئوهای تصویری و موارد قابل دانلود و کپی،داده ها و محتواهای مختلف موجود در سایت ، اموال "کنتوس" محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود بالا صرفاً در انحصار "کنتوس" است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی از "کنتوس"،موجب پیگیرد قانونی خواهد شد.

15.کلیه ارتباطات فیمابین کاربر و  "کنتوس" به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتیکه درخواست شما با رعایت کلیه اصول و قوانین مجموعه "کنتوس" باشد با درخواست شما موافقت خواهد شد.کلیه ارتباطات در بستر وب سایت صورت خواهد پذیرفت و پس ازهر گام با سر شماره ارسالی از طرف "کنتوس" به شما پیامکی مبنی بر انجام گام های درخواست شما ارسال می گردد. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی تلفنی و حضوری میتوانید از طریق شماره 0513162  و صرفاً در ساعات اداری اعلام شده با کارشناسان در ارتباط باشید .

16.مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق الذکر توسط کاربر باشد، صرفاً بر عهده وی بوده و کاربر حق هرگونه اعتراض و درخواست ضرر و زیان و دریافت وجهی از "کنتوس" را از خود سلب و ساقط میکند.

17."کنتوس"هویت شخصی کاربران را محرمانه میداند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمیکند،مگر آنکه با حکم مقام قضایی و یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی صلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت متوجه "کنتوس" نخواهد بود و کاربران با اعلام رضایت و آگاهی کامل از کلیات و جزییات قوانین وب سایت ، حق هر گونه اعتراض و درخواست وجه و ضرر و زیان را از خود سلب و ساقط میکنند.

ب.قوانین خصوصی :

1.کاربر موظف است اطلاعات کامل و صحیح را در اختیار"کنتوس" قرار دهد.همچنین کاربر خود مسئول صحت و سقم مدارک و مستندات ارائه شده به "کنتوس" و مسئولین دولتی کشور متبوع میباشد. در صورتیکه "متقاضی " و کاربر اطلاعات غیر واقع ارائه دهد ، به محض اطلاع و اثبات به "کنتوس" "کلیه توافقات فیمابین قابل فسخ بوده و "متقاضی" و کاربر ضمن اقرار به آگاهی کامل از کلیات و جزییات همه قوانین ، حق هر گونه اعتراض و درخواست و مطالبه وجه و ضرر و زیان را از خود سلب و ساقط میکند .

2.کاربر موظف است هرگونه تغییر آدرس و ایمیل یا سایر سرویس های الکترونیکی و تلفن های رسمی خود را بلافاصله در اختیار "کنتوس" قرار دهد و هر گونه عواقب ناشی از سهل انگاری در این امر متوجه ایشان خواهد بود و "متقاضی" و کاربر ضمن اقرار به آگاهی کامل از کلیات و جزییات همه قوانین ،حق هر گونه اعتراض و درخواست و مطالبه وجه و ضرر و زیان را از خود سلب و ساقط میکند .

3.حفظ کلیه رسید ها و قبض مراسلات تا پایان اقدامات الزامی است.

4. مبنای تایید کلیه پرداختهای "متقاضی" صرفاً رسید کتبی صادره شده از طرف "کنتوس" برای "متقاضی" خواهد بود .

ج.قوه قهریه :

تمامی شرایط و قوانین مندرج ، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هر گونه از موارد قهریه ، "کنتوس" هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت و "متقاضی" و کاربر ضمن اقرار به آگاهی کامل از کلیات و جزییات همه قوانین ، حق هر گونه اعتراض و درخواست و مطالبه وجه و ضرر و زیان را از خود سلب و ساقط میکند .

تذکر مهم : "کنتوس" خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می داند .لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف،مراتب را از طریق کانال های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید و ما را در مسیری که پیش رو داریم ، یاری رسانید .

کلیه اصول و فرآیندهای مختلف "کنتوس" منطبق با قوانین جمهوری  اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک است و برهمین اساس کابران محترم نیز  موظف به رعایت قوانین سایت میباشند. متناسب با تغییر در قوانین رایج حکومتی  ، قوانین این وبسایت نیز تغییر خواهد کرد و کاربران عزیز موظف هستند  قوانین جدید را در این بخش مطالعه نموده و به آن آگاهی کامل داشته باشند  ،عدم اطلاعات از قوانین به منزله ی اجازه فعالیت مخالفان قوانین در این وب  سایت نیست و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش  هر گونه تغییر میباشد.

الف.حریم خصوصی:

لطفا قبل از ورود به سایت و ثبت نام و ارسال درخواست، موارد زیر را رعایت فرمایید:

1.کاربر  موظف است مشخصات کاربری و اطلاعات بانکی خود را بصورت کامل و صحیح و بر  اساس واقعیت ثبت نماید، در صورت نقض در اطلاعات ثبت شده مسئولیت عواقب آن  صرفاً به عهده کاربر خواهد بود.

2. "کنتوس" مختار است در صورت مشاهده تخلف از سوی کاربر حساب او را بدون اطلاع قبلی مسدود کند.

3. "کنتوس" هیچ مسئولیتی در قبال محتویات چت ها در سایت ندارد.

4. کلمه عبور هر کاربر،محرمانه بوده و مسئولیت حفاظت از آن صرفاً برعهده خود کابر میباشد.

5. کلیه قراردادها و توافقات تنها بصورت مکتوب مورد تایید "کنتوس" است و هرگونه توافق ادعایی غیر مکتوب ، مورد تایید نخواهد بود.

6.  چنانچه "متقاضی" در مدت زمان توافق شده در قرارداد به تعهدات خود عمل نکند  "کنتوس"در قبال وقت از دست رفته "متقاضی" مسئولیتی ندارد.

7.  "کنتوس" هیچ گونه تشویق و ترغیب نسبت به اخذ اقامت به کشورهای دیگر را  ندارد و معتقد است دریافت ویزاهای مختلف و اقامت در سایر کشورها میتواند  موجب تبادل آگاهانه و گسترش علم و فرهنگ و سایر مزایایی شود که با بومی  سازی آنها میتوان منطبق با رعایت قوانین حاکم درهر سرزمین موجب رشد و  پیشرفت کشورها و مردمان شد و لذا "کنتوس" صرفا مشاوریست برای رسیدن شما به  اهدافتان.

8.استفاده از چت "کنتوس" و پرسش و پاسخ و نظریات  صرفا باید مرتبط با محتوای سایت باشد و در صورت مشاهده محتواهای غیر  اخلاقی،ادبیات غیر محترمانه ،انجام هرگونه تبلیغات و همچنین ارسال پیام های  انبوه که خلاف شرایط قوانین باشد ،  منجربه تعلیق یا مسدود شدن دائمی  کاربر متخلف گردد.

9.تعلیق یا مسدود شدن کاربر به فراخور تخلف و به تشخیص کارشناسان"کنتوس" صورت میگیرد.

10.لازم  است کاربران هنگام باز کردن لینک های ارسال شده توسط سایت "کنتوس" احتیاط  لازم را انجام دهند تا در معرض خطرات فیشینگ و کلاهبرداری اینترنتی قرار  نگیرند."کنتوس" هیچگونه مسئولیتی در قبال فیشینگ و کلاهبرداری های اینترنتی  ندارد.

11. توصیه میکنیم که پرسشها و پاسخها کوتاه و مختصر، و ادبیات مناسب نگارش در آن رعایت شده باشد.

12.از ثبت اطلاعات شخصی و ایمیل و شماره تماس در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.

13."کنتوس" به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده میکنند احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.

14.همه  مطالب موجود در سایت و در دسترس از طریق هر یک از خدمات "کنتوس" مانند  متن،گرافیک،تصاویر،آیتمها،آرم و لوگوها ،ویدئوهای تصویری و موارد قابل  دانلود و کپی،داده ها و محتواهای مختلف موجود در سایت ، اموال "کنتوس"  محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود بالا صرفاً در انحصار  "کنتوس" است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی از "کنتوس"،موجب پیگیرد  قانونی خواهد شد.

15.کلیه ارتباطات فیمابین کاربر و   "کنتوس" به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتیکه درخواست شما با  رعایت کلیه اصول و قوانین مجموعه "کنتوس" باشد با درخواست شما موافقت خواهد  شد.کلیه ارتباطات در بستر وب سایت صورت خواهد پذیرفت و پس ازهر گام با سر  شماره ارسالی از طرف "کنتوس" به شما پیامکی مبنی بر انجام گام های درخواست  شما ارسال می گردد. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی تلفنی و حضوری  میتوانید از طریق شماره 0513162  و صرفاً در ساعات اداری اعلام شده با  کارشناسان در ارتباط باشید .

16.مسئولیت هرگونه خسارت  احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق الذکر توسط کاربر باشد، صرفاً بر  عهده وی بوده و کاربر حق هرگونه اعتراض و درخواست ضرر و زیان و دریافت وجهی  از "کنتوس" را از خود سلب و ساقط میکند.

17."کنتوس"هویت  شخصی کاربران را محرمانه میداند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا  سازمان دیگری منتقل نمیکند،مگر آنکه با حکم مقام قضایی و یا طبق قوانین و  مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی صلاح قرار دهد.در این موارد  هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت متوجه "کنتوس" نخواهد بود و  کاربران با اعلام رضایت و آگاهی کامل از کلیات و جزییات قوانین وب سایت ،  حق هر گونه اعتراض و درخواست وجه و ضرر و زیان را از خود سلب و ساقط  میکنند.

ب.قوانین خصوصی :

1.کاربر موظف است  اطلاعات کامل و صحیح را در اختیار"کنتوس" قرار دهد.همچنین کاربر خود مسئول  صحت و سقم مدارک و مستندات ارائه شده به "کنتوس" و مسئولین دولتی کشور  متبوع میباشد. در صورتیکه "متقاضی " و کاربر اطلاعات غیر واقع ارائه دهد ،  به محض اطلاع و اثبات به "کنتوس" "کلیه توافقات فیمابین قابل فسخ بوده و  "متقاضی" و کاربر ضمن اقرار به آگاهی کامل از کلیات و جزییات همه قوانین ،  حق هر گونه اعتراض و درخواست و مطالبه وجه و ضرر و زیان را از خود سلب و  ساقط میکند .

2.کاربر موظف است هرگونه تغییر آدرس و ایمیل  یا سایر سرویس های الکترونیکی و تلفن های رسمی خود را بلافاصله در اختیار  "کنتوس" قرار دهد و هر گونه عواقب ناشی از سهل انگاری در این امر متوجه  ایشان خواهد بود و "متقاضی" و کاربر ضمن اقرار به آگاهی کامل از کلیات و  جزییات همه قوانین ،حق هر گونه اعتراض و درخواست و مطالبه وجه و ضرر و زیان  را از خود سلب و ساقط میکند .

3.حفظ کلیه رسید ها و قبض مراسلات تا پایان اقدامات الزامی است.

4. مبنای تایید کلیه پرداختهای "متقاضی" صرفاً رسید کتبی صادره شده از طرف "کنتوس" برای "متقاضی" خواهد بود .

ج.قوه قهریه :

تمامی  شرایط و قوانین مندرج ، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هر  گونه از موارد قهریه ، "کنتوس" هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت و "متقاضی" و  کاربر ضمن اقرار به آگاهی کامل از کلیات و جزییات همه قوانین ، حق هر گونه  اعتراض و درخواست و مطالبه وجه و ضرر و زیان را از خود سلب و ساقط میکند .

تذکر  مهم : "کنتوس" خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می داند .لطفا در  صورت مشاهده هرگونه تخلف،مراتب را از طریق کانال های ارتباطی ذکر شده با ما  در میان بگذارید و ما را در مسیری که پیش رو داریم ، یاری رسانید .